Teoretická část:
V teoretické části jsme si s dětmi řekli, jaké máme nářadí, na co lze jednotlivé nářadí použít. Dětí jmenovaly nářadí, které znají. Poté jsem vytahovala nářadí z kufříku a děti se je snažily pojmenovat.
Praktická část:
V Praktické části jsem jako první dětem vysvětlila a snažila se jim vštípit bezpečnost práce a ohleduplnost vůči ostatním dětem. Poté jsem děti rozdělila do skupin a každé skupině jsem dala nějaké nářadí se kterým děti manipulovaly. Učili se zacházet s kladívkem, kdy zatloukaly hřebíčky a poté si je tahaly ven kleštěmi. Dnes jsem přidala i klíč, se kterým utahovaly šrouby. Dále šroubovaly šroubky šroubovákem, měřily rohy úhelníkem. Na konci hodiny si děti poskládaly „kominíčky“, na který si potom namalovaly obličej.
Závěr:
Na závěr mohly děti zhodnotit, jak jsem jim tento projekt líbil. Děti byly z hodiny nadšené a práce s nářadím je velice bavila.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velmi překvapeni, jak to děti bavilo a hodinu označily jako velice dobrou zkušenost a rády by uvítaly další projekty.