Teoretická část:
V teoretické části hodiny jsme s dětmi prošly různé využití písku, kdy děti získaly znalosti o tom, jak se dá písek využít. Myslím tím, že se děti dozvěděly, že se dá písek využít nejen na hraní, ale také ve stavebnictví, k výrobě skla atd.
Praktická část:
Po teoretické části jsme přešli k praktické, kdy jsem jako první s dětmi prošla bezpečnost práce, protože se k odlupování různých částí obrázku používá ostřejší náčiní, konkrétně párátko. Poté jsme přešly k pískování obrázků, kde si dětí rozvíjely kreativitu, fantazii, trpělivost a pečlivost.
Závěr:
Na závěr mohly děti zhodnotit, jak jsem jim tento projekt líbil. Děti byly z hodiny nadšené a práce s nářadím je velice bavila.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velmi překvapeni, jak to děti bavilo a hodinu označily jako velice dobrou zkušenost a rády by uvítaly další projekty.