
Teoretická část:
V úvodní části si děti upevnily orientaci v prostoru a poznávání směru šipek.
Praktická část:
V praktické části se děti seznámily s Beebotem a jeho ovládáním. Potom se všechny přemístily k mapové podložce, po které Beebot cestoval. Děti s lektorem navigovaly Beebota tak, aby dojel na předem stanovené místo na mapě. Následně se děti rozdělily do dvou skupin – mladší pracovaly na stejné mapě s paní učitelkou a starší s lektorem přešly k další mapě a navigovaly už samy Beebota po cestě až k pokladu. Odměnou byl nalezený poklad formou pracovního listu, který si na konci lekce všechny děti vybarvily. Po nalezení pokladu se děti rozdělily do dvojic a každá dvojice si posílala Beebota. Děti poznaly novou technologickou činnost, zopakovaly si orientaci v prostoru a dokázaly správně určit směr a zadat ho pomocí stlačení správného tlačítka na Beebotovi. Děti se musely soustředit a udržet pozornost, aby se neztratily v orientaci na mapě.
Seznámení s technologiemi bylo pro děti v MŠ nové a poprvé a velmi se jim činnost líbila.
Zpětná vazba:
Paní učitelka byla s průběhem lekce velmi spokojena a těší se na další projekty v rámci MAP.