
Teoretická část:
V úvodní části se žáci seznámili s teoretickými informacemi o využití písku v praxi. Získali nové poznatky o tom, k čemu se dá využít písek a co se z něj dá vyrobit. Tato část jim pomohla upevnit si své dosavadní znalosti o přírodních materiálech a jejich zpracování.
Praktická část:
V praktické části si žáci osvojili bezpečné používání ostrého nástroje (párátko) určeného k odlupování vrstev obrázku. Tato činnost vyžadovala nejen jemnou motoriku, kterou si díky pečlivé práci výrazně zlepšili, ale také preciznost při manipulaci s pískem. Při sypání písku na jednotlivé části obrázku žáci prokázali kreativitu a fantazii, když si sami vybírali barevné kombinace. Celý proces pískování je zároveň učil trpělivosti a soustředění, což jsou dovednosti, které jim budou užitečné i v dalších oblastech vzdělávání. Každý žák pracoval svým tempem, s dopomocí lektora a učitele s ohledem na svůj handicap.
Zpětná vazba:
Paní učitelka ráda uvítá další projekty MAP.