Teoretická část:
Na začátku hodiny jsem si s dětmi povídala, zda mají rády hry jako takové, stavebnice a zda nějakou vlastní. Dozvěděla jsem se, že děti rády skládají, co třeba doma již postavily a tak dále. Poté jsem jim představila stavebnici SEVA.
Praktická část:
V praktické části si děti sami vybraly to, co by chtěly ze stavebnice postavit. Pro představu jsem jim ukázala i plánek, který je u stavebnice, aby měly představu, co vše se z této skvělé stavebnice dá vytvořit. Děti i zjistily, že tento plánek můžou používat i jako návod. Děti jsem nechala stavět a vše jsem zcela nechala na jejich kreativitě a fantazii. Dnes děti vytvořily například dům, robota, postel, ohradu, stůl, postel a kočárek.
Závěr:
Na závěr mohly děti zhodnotit, jak jsem jim tento projekt líbil. Děti byly z hodiny nadšené a práce se stavebnictví je velice bavila.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velmi překvapeni, jak to děti bavilo a hodinu označily jako velice dobrou zkušenost a rády by uvítaly další projekty.