Teoretická část:
Na začátku hodiny jsem se dětí ptala, zda-li znají tuto stavebnici a zda mají doma nějakou stavebnici, se kterou si rády hrají. Dále jsem se ptala, zda něco rády staví a vyrábí.
Praktická část:
V této části hodiny jsem děti rozdělila do dvojic a každé dvojici jsem nechala vybrat krabičku se stavebnicí a protože stavebnice jsou ve formě zvířátek, tak se každé dvojici vybrané zvířátko líbilo. Krabici jsem rozbalila a následně jim ukázala co s ní budou dělat. Děti musely stavět podle plánku, aby došly ke správnému výsledku stavebnice. Děti se tím učily zručnosti, trpělivosti a týmové práce, protože stavebnice obsahuje montování šroubků, utahování matiček, s čímž jsem každé dvojici postupně pomáhala. V této lekci byl používaný materiál zakoupený MAPem.
Závěr:
V závěru hodiny jsem dětem dala prostor k tomu, aby celý tento projekt zhodnotily. Dětem se tyto hry velice líbily.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velice překvapené, jak jsem měla tento projekt připravený a jak to děti bavilo. Jsou otevřené dalším lekcím.