Lekce byla zaměřena na rozvoj jazykových dovedností dětí formou hravých aktivit. Některé děti neznaly všechny anglické pojmy, proto lekce byla přizpůsobena pro úplné začátečníky. Děti spolupracovaly a formou her se naučily pár nových slovíček. Děti si na začátku lekce zopakovaly základní pojmy: pozdravy, představení se. Následovalo několik her s kartičkami, se kterými si děti upevnily téma jídlo. Děti pracovaly jednotlivě i ve skupinách. Při hrách si děti rozvíjely hrubou i jemnou motoriku a pojmy v anglickém jazyce. Díky pracovnímu listu si děti zopakovaly barvy a zároveň názvy zvířat. Měly možnost zkusit si anglický diktát jako ve škole, na téma barvy a zvířata. Děti si pomáhaly ve skupinách a navzájem se od sebe učily. Zkušenější pomáhaly těm, kteří neměli o anglickém jazyce ponětí. Děti se museli soustředit na pokyny, dodržovat pravidla her a spolupracovat. Výhodu měl žák z ciziny, který ovládá anglický jazyk velmi dobře a pomáhal tedy ostatním dětem a byl nadšený, že mohl vyniknout. Zároveň si opakoval slova do překladu a tedy souběžně rozvíjel i český jazyk.
Přínos: Děti dostaly možnost rozvíjet cizí jazyk. Pro některé byla zkušenost s anglickým jazykem díky projektu první. Pro jiné projekt posloužil jako podpora a opakován, ale každý si odnesl nějaké nové anglické slovíčko. Děti vzájemně spolupracovaly a pomáhaly si. Rozvíjela se jemná i hrubá motorika, paměť, soustředěnost.
Pro děti i paní učitelky to byla nová zkušenost a těší se na další projekty v rámci MAP.