Teoretická část:
Na začátku hodiny jsem dětičkám vyprávěla, jak se může písek využívat různými způsoby. Díky vyprávění dětičky zjistily, že písek není jenom na hraní, ale že má i jiné využití v životě.
Praktická část:
Po teoretické části jsem s dětmi prošla bezpečné používání párátka, se kterým děti odlupovaly vrstvy na obrázku. Děti se učily rozvíjet motoriku a pečlivost při práci s pískem. Díky této lekci jsme v dětech rozvíjeli kreativitu při kombinaci různých barev, které si mohly na obrázek nanášet dle svého uvážení a pocitu, co je podle nich nejhezčí. Tím zapojily i svou fantazii.
Závěr:
Na konci hodiny měly děti možnost sdělit své dojmy a zhodnotit své obrázky. Z hodiny byly děti nadšené a jejich obrázky se jim velice líbily.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky by rády uvítaly další projekty, protože se jim takové nové aktivity zamlouvají.