Teoretická část:
Na začátku hodiny jsem děti seznámila s tím, že písek jak ho znají, není jenom na hraní, ale že se dá využít i jinými způsoby. Děti si díky tomu rozšířily vědomosti, že písek má využití i v jiných oblastech.
Praktická část:
Po úvodu jsem děti nejdříve seznámila s tím, jak bezpečně zacházet s ostřejším nástrojem, konkrétně s párátkem, které se používá k odlupování jednotlivých vrstev daného obrázku. V dětech jsme probudily a rozvíjely kreativitu, protože na obrázek kombinovaly různé barvy, které si vybíraly dle svého uvážení co je pro ně nejhezčí. Dále se díky lekci učily pečlivosti a trpělivosti, což je důležitý aspekt do dalších let.
Závěr:
Na závěr mohly děti zhodnotit, jak jsem jim tento projekt líbil. Děti byly z hodiny nadšené a práce s nářadím je velice bavila.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velmi překvapeni, jak to děti bavilo a hodinu označily jako velice dobrou zkušenost a rády by uvítaly další projekty.