Teoretická část:
V úvodní části hodiny jsme se představili a začali jsme si povídat o písku jako takovém. Odkryli jsme tím, že písek neslouží jen k hraní, jak ho děti zatím znají, ale že má také využití v různých sférách jako je například stavebnictví. Dále jsem dětem rozšířila obzory o tom, že máme několik druhů písku.
Praktická část:
V Praktické části jsem dětem rozdala obrázky, písek a také párátko, kterým se odlupují jednotlivé vrstvy obrázku, takže jsem jako první dětem vysvětlila bezpečnost práce, protože to byla práce s ostřejším předmětem. Děti jsem rozdělila do tří skupin a začali jsme tvořit. Děti se učily trpělivosti, zručnosti a kreativitě, protože si mohly kombinovat barvy dle svého uvážení, jak jsem jim různá kombinace líbí. Po skončení lekce si děti obrázek nechaly na památku.
Závěr:
Na závěr mohly děti zhodnotit, jak jsem jim tento projekt líbil. Děti byly z hodiny nadšené a práce s pískem je velice bavila.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velmi překvapeny, jak to děti bavilo a hodinu označily jako velice dobrou zkušenost a rády by uvítaly další projekty.