Teoretická část:
V úvodní části se děti seznámily se základním nářadím, jeho názvy a využití v praxi. Získaly poznatky o truhlářství, dřevě – kde se bere a co z něj lze vyrobit.
Praktická část:
V praktické části si děti vyzkoušely práci s konkrétním nářadím. Děti byly rozdělené do skupin, ve kterých pracovaly na daném stanovišti s nářadím. Děti v rámci skupiny spolupracovaly a navzájem se doplňovaly. Bezpečné zacházení s nářadím bylo prioritou.
Děti rozvíjely jemnou motoriku pomocí šroubování matic a šroubků různých velikostí, dokázaly šroubovákem vyšroubovat šroub ze dřeva a vyzkoušely si zatlouct hřebík do prkénka a potom ho kleštěmi vytáhnout. Na závěr si děti pomocí šroubků, matic a dřevěných korálků vytvořily výrobek.
Děti si osvojily novou činnost, která pro většinu z nich byla neznámá.
Zpětná vazba:
Paní učitelka uvítala rozvoj jemné motoriky v rámci využití nářadí a neobvyklých pracovních činností v MŠ.