Teoretická část:
V teoretické části žáci poznávali nářadí a vyměnili si znalosti z praktického využití daného nářadí.
Praktická část:
V praktické části si žáci vyzkoušeli práci s konkrétním nářadím. Žáci byli rozděleni do skupin, ve kterých pracovali. Jako nácvik práce s kladivem byly využity ořechy, které si žáci rozbíjeli úderem kladiva. Po nácviku následovala výroba výrobku – věšáku ve tvaru ježka. Žáci zatloukali hřebíky do kusu dřeva, ze kterého byl vyříznut tvar ježka. Dalším úkolem bylo šroubování šroubovákem a zkouška vyšroubovat a zašroubovat šrouby do dřeva. Žáci museli spolupracovat, nářadí si vzájemně půjčovat a být k sobě navzájem ohleduplní v rámci bezpečnosti.
Domů si každý odnesl hotový věšáček vlastní tvorby.
U žáků byla rozvíjena jemná motorika, fantazie, soustředěnost a zručnost.
Tímto projektem se do škol navrací práce s nářadím formou dílny v rámci pracovních činností.
Zpětná vazba:
Tento projekt je u učitelů velice vítaný.