Teoretická část:
Děti nejdříve jmenovaly zvířátka, která znají. Potom poznávaly zvířata – hudební nástroje, které ukazovala lektorka. Třída byla složena z dětí několika národností, a tak pro některé byly názvy zvířat nové, jelikož se český jazyk teprve učí.
Praktická část:
Děti měly možnost si vybrat hudební zvířátko, na které si zkusily hrát – paličkou nebo foukáním do otvoru. Po zkoušce nástrojů lektor četl příběh, ve kterém se vyskytovaly daná zvířata a při vyslovení daného zvířete děti zahrály. Potom si děti nástroje vyměnily a zahrály si hru – uhodni zvířátko. Všechny děti zavřely oči a vždy zahrálo to dítě, které lektor pohladil. Ostatní děti hádaly, o jaké zvíře se jedná. Na závěr byla relaxační část, kdy lektorka vyprávěla pohádku a sama zapojovala hudební nástroje. Děti poslouchaly. Při hraní na nástroje děti procvičovaly dech. Při vyprávění příběhu zapojily soustředěnost, aby reagovaly správně na signál svého zvířete. Děti využívaly 3 smyly: sluch, zrak, hmat.
Dětem se zvířátka velice líbila.
Paní učitelka viděla nástroje poprvé a ráda by si je v budoucnu půjčila.