Teoretická část:
Děti si upevnily znalosti o písku, kde se bere, co se z něj dá vyrobit a k čemu se dá využít.
Praktická část:
Děti byly smíšeného věku od nejmenších po předškoláky. Nejmenším dětem pomáhala paní učitelka s lektorkou, větší děti pracovaly samostatně. Děti pracovaly bezpečně s ostrým nástrojem pro odloupávání vrstev obrázku. Zdokonalily si jemnou motoriku při odlupování vrstev obrázku a při jemném sypání písku na obrázek. Při volbě barev písku zapojili fantazii a procvičili si trpělivost a soustředěnost. Malé děti cvičily pomalý proces, trpělivost při práci, tak, aby sypaly písek na určené místo, a ne na celý obrázek. Při práci dbali opatrnosti, aby písek nevysypaly a nesmíchaly barvy. Činnost se dětem natolik líbila, že si některé děti vytvořily obrázky dva.
Paní učitelka by uvítala více takových projektů a těší se na další nabídky od MAP.