Teoretická část:
V úvodní části se žáci seznámili s teoretickými informacemi o využití písku v praxi. Získali nové poznatky o tom, kde se písek nachází a jak vzniká. Děti upevnily znalosti o písku a jeho využití.
Praktická část:
V praktické části si žáci osvojili bezpečné používání ostrého nástroje určeného k odlupování vrstev obrázku. Tato činnost vyžadovala nejen jemnou motoriku, kterou si díky pečlivé práci výrazně zlepšili, ale také soustředěnost při manipulaci s pískem. Při sypání písku na jednotlivé části obrázku žáci zapojili kreativitu a představivost, když si sami vybírali barevné kombinace. Každé dítě si vyrobilo originální a jedinečný výtvor, který vypovídal o jeho fantazii.
Na závěr proběhla reflexe celé aktivity, kdy žáci měli možnost zhodnotit své výtvory. Všichni vyjádřili spokojenost s výsledky své práce a projevili zájem si tuto činnost v budoucnu znovu vyzkoušet.
Zpětná vazba:
Paní učitelka byla s průběhem lekce velmi spokojena a objednala si další projekty v rámci MAP.