Teoretická část:
V úvodní části se žáci seznámili s teoretickými informacemi o využití písku v praxi. Žáci si zopakovali, kde se písek bere i k čemu se využívá. Žáci spolupracovali a správně odpovídali na otázky.
Praktická část:
V praktické části si žáci osvojili bezpečné používání ostrého nástroje určeného k odlupování vrstev obrázku. Tato činnost vyžadovala jemnou motoriku, soustředěnost a píli, kterou si díky pečlivé práci výrazně zlepšily. Při sypání písku na jednotlivé části obrázku děti prokázaly kreativitu a fantazii, když si samy vybíraly barevné kombinace. Celý proces pískování bylo za potřebí udržet pozornost, což se žákům podařilo.
Na závěr proběhla reflexe celé aktivity, kdy žáci měli možnost zhodnotit své výtvory.
Zpětná vazba:
Paní učitelka se zapojí do dalších nabízených aktivit.