Teoretická část:
Žáci se dozvěděli informace o využití písku v praxi. Upevnili si znalosti, kde se písek bere a z čeho se skládá. Žáci spolupracovali s lektorem a odpovídali na otázky.
Praktická část:
Žáci pracovali bezpečně s ostrým nástrojem pro odloupávání vrstev obrázku. Zdokonalili jemnou motoriku při odlupování vrstev obrázku a při jemném sypání písku na danou část obrázku. Při práci žáci zapojili fantazii a představivost při volbě barev. Procvičovali trpělivost a soustředěnost. Pro některé žáky byla činnost neznámá a dokázali spolupracovat, být ohleduplní při půjčování materiálu – písku tak, aby ho nevysypali ani nesmíchali. Žáci dokázali udržet pozornost po celou dobu projektu.
Na konci žáci zhodnotili své výtvory. Žákům se činnost velice líbila a projevili zájem o další projekty.
Paní učitelka se zapojí do dalších projektů MAP.