Teoretická část:
Na začátku hodiny jsme si dětmi povídali s čím si doma rády hrají, jaké mají doma hračky. Tím jsem se dostala k tomu, zda doma mají a znají nějaké hračky, které jsou vyrobené ze dřeva. Při této příležitosti jsme si s dětmi ještě řekli, jak se dá dřevo různě využít.
Praktická část:
V této části hodiny jsme si s dětmi rozdali různé dřevěné hračky zakoupené MAPem. Děti jsem rozdělila na skupinky a každá skupinka dostala hračky, u kterých se postupně vystřídaly. Jednalo se o dřevěné puzzle, různé skládačky, zvířátka, která se skládala podle barvy po vrhu hrací kostkou a tak dále. Každá tato hra měla svá pravidla, které děti musely dodržovat, což je učilo poctivosti. Dále si rozvíjeli zručnost, trpělivost a soustředěnost.
Závěr:
Na závěr mohly děti zhodnotit, jak jsem jim tento projekt líbil. Děti byly z hodiny nadšené a tyto hry je velice bavily.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velmi překvapeni, jak to děti bavilo a hodinu označily jako velice dobrou zkušenost a rády by uvítaly další projekty.