Vzdělávání na Kadaňsku

Informační portál projektu MAP ORP Kadaň

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Aktuality: Aktuality projektu

Zápis z PS pro podporu moderních didaktických forem vedoucích k rozvoji klíčových kompetencí Podskupina - Matematická a digitální kompetence 8.2.2024

20.2.2024:
Jednání Pracovní skupiny pro podporu moderních didaktických forem vedoucích k rozvoji klíčových kompetencí, podskupina -
Matematická a digitální kompetence se uskutečnila dne 8. 2. 2024 od 15:30 hodin v prostorách Základní školy Kadaň, Chomutovská 1683, 432 01 Kadaň.

 

Program jednání:
1. Zahájení, úvodní slovo – představení RT týmu a projektu MAP4 jeho cílů a úkolů PS
2. Aktualizace členů PS
3. Implementace (aktivity, spolupráce, lektoři, pomůcky)
4. Sdílení dobré praxe a zkušeností
5. Různé, diskuse


Průběh jednání pracovní skupiny:

Ad. 1

Na začátku setkání Mgr. Zárybnický všechny přítomné přivítal na pracovní skupině a seznámil je s programem jednání. Následně podrobněji
představil cíle projektu MAP4 a jeho vazby na aktivity pracovní skupiny (PS).
Detailněji seznámil účastníky s rolí a novým nastavením fungování této skupiny jakožto podskupiny PS pro podporu moderních didaktických forem
vedoucích k rozvoji klíčových kompetencí a očekávanými výstupy pro projekt.

Ad. 2

V tomto bodě programu se reflektovalo současné složení pracovní skupiny a také možnost zapojení nových členů do práce PS. Bylo
konstatováno, že současné složení je funkční, ale bylo by žádoucí, aby se jednání účastnilo více jejích členů. Účastníci byli také vyzváni, aby do skupiny
případně přizvali další členy, kteří by pro její fungování mohli být přínosem.


Ad. 3

V rámci tohoto tématu připomenul Mgr. Zárybnický, že součástí projektu MAP4 je i implementační část reflektující SR a akční plány MAP a
vyzval je k vyplnění krátkého dotazníku za měřeného právě na jejich doporučení a představy pro oblast matematických a digitálních kompetencí.
Také je vyzval k součinnosti při sdílení zkušeností s lektory školení v této oblasti a využívání stávajících, příp. doporučování nových pomůcek do výuky.

Ad. 4

V rámci sdílení se diskutovaly zkušenosti členů PS s využíváním AI ve výuce a účastníci měli možnost diskutovat i o konkrétních aplikacích AI.
Aktivita sdílení byla jako vždy přínosná a užitečná.

Ad. 5

V rámci závěrečného bloku byly shrnuty hlavní body z jednání a poděkování všem účastníkům za jejich aktivní účast.

Setkání proběhlo v přátelské atmosféře a lze jej hodnotit jako podnětné a přínosné.

Přílohy :

Galerie :

Článek vyšel : 20.2.2024, počet zobrazení : 323 (323 tento měsíc)