Seminář „Syndrom vyhoření v pedagogické praxi“ je zaměřen na orientaci v terminologii syndrom vyhoření, stres a emoce. Účastníci semináře se seznámí s možnostmi dopadu některých stresorů na práci pedagogického pracovníka, důsledky syndromu vyhoření v pedagogické praxi.
V teoretické části se dozvědí o fyziologické symptomy stresu a emocionální důsledky stresu.
Smyslem semináře je přesvědčit pedagogy o důležitosti vlastní sebereflexe a jejím vlivu na celkovou spokojenost učitele.
Na teoretickou část navazuje praktická část, kde bude účastníkům nabídnuto několik možností, metod, postupů a především cvičení směřující k sebepojetí a sebepoznání.
Účastníci semináře najdou odpověď na otázky
Co je syndrom vyhoření ?
Jaké jsou typické příznaky vyhoření ?
Kdo je ohrožen syndromem vyhoření ?
Jak se syndrom vyhoření vyvíjí ?
Jak předcházet syndromu vyhoření a případně pokud možno nevyhořet ?
Případné další dotazy budou průběžně zodpovězeny.
Účast na semináři je zcela zdarma.
Pozn.: občerstvení zajištěno.
Prosíme potvrďte svou účast v registračním formuláři zde: nejpozději do 5.6.2024
Registrace zde: https://forms.gle/yfhHb4zcu5o1vsuw6