Teoretická část:
Děti si zopakovaly názvy zvířat a zvuky, které vydávají. Potom si zopakovaly hudební nástroje a jejich názvy. Na konec teoretické části děti poznávaly dřevěná zvířátka, která ukazoval lektor.
Praktická část:
V praktické části předvedla lektorka dětem hru na dané nástroje formou krátké básně spojené hrou na nástroj, čímž děti poznaly, jak se nástroje používají. Děti ležely na koberci a poslouchaly.
Následně si každé dítě vybralo nástroj a zkusilo si na něj zahrát. Lektorka dětem četla pohádku, do které děti hrály na znamení, pokud se vyslovilo jejich zvíře. Během lekce se vystřídalo několik her, při kterých se využívaly hrací zvířátka. Děti si procvičily práci s dechem, soustředěnost a hudební sluch.
Zjistily, že do hudby se dají zařadit i jiné zvuky, než doposud slyšely. Dětem se lekce velice líbila.
Zpětná vazba:
Byla pozitivní od paní učitelky i od dětí.